Webinar - Presentació nova Àrea Privada - Canal Empresa

Información del curso
Tecnològica

  La Meva Carpeta del Canal Empresa de la Generalitat de Catalunya ara es diu Àrea Privada i inclou moltes novetats en la gestió de dades i expedients.

El Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya i els responsables de la nova Àrea Privada de Canal Empresa de la Generalitat de Catalunya impartiran el proper 23 de novembre un webinar on presentaran aquesta nova eina que compta amb un nou disseny i noves funcionalitats.

Per l’activitat de les nostres gestories és especialment rellevant la nova possibilitat d’actuar com a persona intermediària per fer els tràmits en nom d’altres. Aquesta és una opció que ens permetrà agilitzar les gestions dels nostres clients i oferir-los un millor servei. A més, la nova àrea privada de l’OGE permet seguir fàcilment l’evolució de la tramitació, els documents aportats i l’històric de les gestions. Per tant, es converteix en un centre de control de l’empresa des d’on gestionar tots els seus tràmits i les seves dades de forma fàcil i entenedora.

•  Nou disseny responsiu i accessible
•  Més simple i entenedora
•  Millor gestió de les dades d’empresa i establiments
•  Perfil diferenciat per a intermediaris i per gestors
•  Nova vista dels expedients
•  Preparada per la gestió unificada i amb dades

S’ha millorat especialment la visualització del detall del tràmit, amb un nou component amb el qual es pot seguir molt fàcilment l’evolució de la tramitació, els documents aportats i tot l’històric de les gestions. Aquest evolutiu vol facilitar l’ús de l’àrea privada i convertir-la en un centre de control per a l’empresa, des d’on pugui gestionar tots els seus tràmits i dades.

El primer cop que s’accedeix l’usuari ha de passar per un procés de benvinguda (onboarding), fent una primera edició del perfil i les preferències (les dades de què ja disposa l’administració es carregaran automàticament). Aquestes preferències podran ser editades i modificades en qualsevol moment
.
Data: 23 de novembre de 2020, a les 11.00 h
Modalitat:  Webinar
Programa:  - Conèixer els aspectes més rellevants de la nova interfície de l'Àrea Privada
- Conèixer les noves funcionalitats i la seva evolució prevista amb tramitació unificada i tramitació amb dades.
Informació connexió:  Inscriu-te per poder enviar-te l’enllaç d’internet que et permetrà assistir a la presentació, sense desplaçaments, a través del teu ordinador.

- L’enllaç s’activarà uns minuts abans de la sessió i s’hi accedeix via web
La sessió es gravarà i estarà disponible a la plataforma posterioment.
- Les preguntes es poden plantejar per escrit, a la part inferior de la pantalla al botó: Q&A, també es podran veure les que han plantejat altres participants i si s’han respost per escrit.
- Per facilitar la gestió de les preguntes per part dels ponents, agrairem que les salutacions, comentaris i agraïments es facin al Xat 
Certificació: Una vegada finalitzada l’acció formativa, els alumnes obtindran un certificat d’assistència que es podran descarregar a la plataforma Formacogac.

Ponentes

  1. Sra. Ma. Dolores Triviño Cap del Servei de Qualitat i Processos. Oficina de Gestió Empresarial. Departament d'Empresa i Coneixement.
  2. Sra. Judith Gallimó de CastellarnauResponsable de Canal Empresa. Oficina de Gestió Empresarial. Departament d'Empresa i Coneixement.
  3. Sra. Cristina PruñonosaGerent de l'Oficina de Gestió Empresarial

Compartir
Copyright Gestors Administratius de Catalunya 2018 | All Rights Reserved