Sobre nosaltres

Article

Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya

El Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya (COGAC) és una institució centenària fundada l’any 1880 amb un doble objectiu: defensar els interessos col·lectius de la professió i vetllar pel compliment de les normes deontològiques que garanteixen els drets dels ciutadans i de les empreses a les quals representen aquests professionals.

Actualment el COGAC representa a més de 1.000 professionals de la gestió administrativa .

Entre les tasques d’aquest organisme destaquen:

  • Actuar com a interlocutor amb les diferents administracions per tal d’unificar criteris d’actuació i trobar vies de col·laboració positives per a les dues parts.
  • Innovar en nous processos i serveis que facilitin i millorin la tasca diària del gestor administratiu, i per tant, per oferir un valor afegit a la societat.
  • Proporcionar la formació i l’actualització de coneixements necessaris per a que els gestors administratius donin un servei de qualitat als seus clients.

El COGAC compta amb una seu central a Barcelona i dues delegacions a les ciutats de Lleida i Girona. També amb dues oficines situades als edificis de les prefectures de trànsit de Barcelona y Sabadell.

Copyright Gestors Administratius de Catalunya 2018 | All Rights Reserved